Ο δίσκος αυτός, μια θαυμάσια
θρηνητική σύνθεση που το κουαρτέτο Kronos παρήγγειλε στον Terry Riley, έναν από τους σπουδαιότερους
δημιουργούς της λεγόμενης μινιμαλιστικής μουσικής, αντιπροσωπεύει την απολύτως
πιο επιτυχημένη στιγμή της συνεργασίας τους και ένα από τα πιο ώριμα έργα του
ίδιου τού Riley.
Γράφτηκε για τον θάνατο του 16άχρονου Adam Harrington, γιου τού βιολιστή και συνιδρυτή
τού κουαρτέτου David
Harrington – αλλά είναι πρόδηλοι οι οικουμενικοί
συνειρμοί που το ίδιο το όνομα του νεκρού κομίζει... Το έργο σε τρία μέρη
παίχτηκε για πρώτη φορά στο Άμστερνταμ στις 28 Ιουνίου του 1999, και
κυκλοφόρησε σε δίσκο το 2000 μαζί με τον πιανιστικό αυτοσχεδιασμό του συνθέτη,
«The
Philosopher’s Hand», αφιερωμένον στον ινδό δάσκαλό του Pandit Pram Nath. Η κριτική το εγκωμίασε ομόφωνα,
συγκρίνοντας την εσωτερικότητα των συγκινησιακών του αποχρώσεων με την
αυστηρότητα και την έλλειψη μελοδραματισμού των τελευταίων κουαρτέτων του
Μπετόβεν. Παίζουν τα μέλη τού κουαρτέτου David Harrington (βιολί), John Sherba (βιολί), Hank Dutt (βιόλα), Jennifer Culp (τσέλο), και ο ίδιος ο συνθέτης
ένα ηλεκτρονικό soundtrack πνευστών
και κρουστών.
1.
|
Ascending
the Heaven Ladder
|
(Kronos
Quartet)
|
13:24
|
2.
|
Cortejo Fúnebre en el Monte Diablo
|
(Kronos
Quartet)
|
07:05
|
3.
|
Requiem
for Adam
|
(Kronos
Quartet)
|
21:18
|
4.
|
The
Philosopher's Hand
|
(Terry
Riley, solo piano)
|
05:57
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου